پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

نشست شناسایی ظرفیت های دستگاههای اجرایی در حوزه اطلاع رسانی اربعین

نشست شناسایی ظرفیت های دستگاههای اجرایی در حوزه اطلاع رسانی اربعین
نشست برخی از دستگاه های اجرایی استان به منظور شناسایی ظرفیت ها و توان دستگاه ها جهت اطلاع رسانی به مشتاقان اربعین حسینی ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 15 مهرماه در سالن جلسات صدا و سیمای استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان در این نشست هر یک از دستگاه های اجرایی ضمن اعلام اقدامات خود درخصوص امکانات و ظرفیت های دستگاه جهت همکاری با کمیته اطلاع رسانی مطالبی را بیان نمودند.
مدیر حج و زیارت استان ضمن اعلام آمار ثبت نامی درخصوص مزایای سامانه سماح و مراحل اخذ ویزا مطالبی را بیان نمود . آقای آقابزرگی نیز در مورد مجموعه ای سودجود جهت اعطای ویزای جعلی نیز هشدار داد در ادامه حاج آقای اسماعیلی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه های اجرایی گفت حرکت مردمی پیاده روی اربعین حسینی باید به شیوه صحیح و شایسته جهت دهی و اجرا گردد. و ضمن تشویق زائرین در خصوص مشقت های سفر نیز اطلاع رسانی دقیق صورت پذیرد.
در پایان این نشست مدیر حج و زیارت در یک مصاحبه تلویزیونی در مورد سوء استفاده مجموعه های غیر مجاز و کلاهبرداری های صورت گرفته و همچنین الزام مشتاقان به ثبت نام در سامانه سماح توضیحاتی ارائه نمودند
اصغر شاهسون امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط