پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

نشست کارگزاران استان برای کمک به برپایی موکب شهدای منا

نشست کارگزاران استان برای کمک به برپایی موکب شهدای منا

کارگزاران استان برای جمع آوری نذورات و هدایا برای برپایی موکب شهدای منا در تاریخ 1/8/96 در محل حج و زیارت استان برگزار نمودند

این جلسه که با حضور مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری ،مدیر حج و زیارت ،مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات و مدیران دفاتر خدمات زیارتی استان در سالن کنفرانس حج و زیارت برگزار گردید.

بعد از قرائت قرآن ، حاج آقای اسماعیلی ضمن خیر مقدم در خصوص فضیلت زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در اربعین به ایراد سخن پرداخت.و از حاضرین خواست تا با تلاش و پیگیری بیشتر امورات مربوط به زائرین اربعین را به نحوه شایسته انجام دهند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

مدیر حج و زیارت استان ضمن اعلام خدا قوت از برگزاری حجی روان و بی سابقه در تمتع 96 خبر داد و از تلاشگران این عرصه تقدیر نمود.

در ادامه ضمن اعلام علت تاخیر در صدور روادید پیگیری های صورت گرفته برای رفع ایرادات نتیجه داد و کنسولگری موقت اصفهان از امروز روند عادی صدور روادید را آغاز نموده است.

آقای آقابزرگی ضمن تشکر از مدیران بابت همکاری و همراهی در برپایی موکب در سال گذشته از ایشان خواست امسال نیز با ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری نمایند.

در ادامه مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد از کارگزاران در جمع آوری هدایا و نذورات ستاد را یاری نمایند.

جناب سرهنگ موسوی نیاز های سال جاری ستاد را موکت ،آب معدنی و گوشت اعلام نمود. و روند جمع آوری نذورات را تشریح نمود.

در پایان جلسه کارگزاران در خصوص عضویت دفاتر در شرکت مرکزی استان و سرویس حمل و نقل زائرین عتبات عالیات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اصغر شاهسون امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط