پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

همایش متمرکز زائران فرهیخته چهارمحال وبختیاری برگزار شد

  • 27 تیر 1397
  • 12:12
  • 0 دیدگاه
  • 386 بازدید
  • Article Rating
همایش متمرکز زائران فرهیخته چهارمحال وبختیاری برگزار شد
همایش متمرکز زائران فرهیخته استان چهارمحال و بختیاری روز گذشته در شهرکرد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان ،این همایش با هدف استفاده از ظرفيت حج ،جهت سازماندهي تعاملات و ارتباطات با زائرين ديگر كشورها و معرفي معارف و فرهنگ اهل بيت(ع) از سوي دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري و حج و زیارت استان برگزار شد.

در ابتداي جلسه حجت الاسلام والمسلمين اسماعيلي مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان ضمن تبيين ضرورت ها، اهداف و سياست هاي بعثه مقام معظم رهبري در خصوص آموزش زائران فرهيخته، حج را مظهر انسجام و هماهنگي زائران و زمينه توسعه و تحكيم مودت و اخوت ديني با ساير زائران معرفي كردند.


در ادامه این برنامه حجت الاسلام والمسلمین بحرانی از كارشناسان حوزه طرح مودت به بررسي مسائل مربوط به اين طرح پرداخته و ضمن تبیین سیاست ها و اهداف این برنامه مواردی را در خصوص اصول و مهارت های ارتباط گیری، را های توسعه و تحکیم وحدت مسلمانان و اصول گزارش نویسی ارائه نمودند.

  حجت الاسلام بحرانی در ادامه افزود: زائران ايراني سفراي جمهوري اسلامي ايران مي باشند و ارتقاي مهارت هاي ارتباطي از مهمترين نياز هاي زائران جهت ايجاد ارتباط هاي موثر با زائران ساير كشور ها مي باشد وي در ادامه به بيان توضيحاتي در خصوص شبهات اعتقادي، تبيين سياست هاي ارتباطي و روش هاي معرفي جمهوري اسلامي ايران پرداختند.

اصغر شاهسون امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط