پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد

دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد

به مناسبت هفته حج جمعی از کارکنان و کارگزاران حج و یارت و بعثه مقام معظم رهبری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

به گزارش  روابط عمومی حج و زیارت استان این دیدار در پنجمین روز از ایام هفته حج  در محل دفتر امام جمعه شهرکرد با حضور مسئول نمایندگی دفتر بعثه مقام معظم رهبری ،کارکنان و کارگزاران حج و زیارت با نماینده ولی فقیه وو امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

بعد از قرائت قرآن مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان ضمن تبریک هفته حج و دهه کرامت ، تعداد زائرین اعزامی را 435 نفر در قالب سه کاروان اعلام نمود و بومی بودن عوامل مجموعه و کاروان  در مکه مکرمه را یکی از مزیت های سال جاری عنوان کرد.

حاج آقای اسماعیلی در خصوص محتوای جلسات آموزش و همچنین تعداد آن و شعار حج سال جاری گزارشی ارائه نمودند.

در ادامه امام جمعه شهرکرد ضمن خیر مقدم و تبریک دهه کرامت و هفته حج  استفاده از این فرصت ها را برای مانوس شدن با ائمه اطهار (ع) را به عنوان یک غنیمت شمرد و به کارگزاران تاکید نمود با توجه به جایگاه ایشان به عنوان یک خادم ضیوف الرحمن  از تک تک این لحظات در کنار اجرای وظایف استفاده کافی نمایند.

حاج آقای نکونام حج را یک تحول درونی برای زائرین عنوان کرد و از کارگزاران و دست اندر کاران حج خواست تا نسبت به برونی کردن این تحول و انعکاس آن نهایت تلاش خود را انجام دهند.

توجه ویژه به زائرین و همراهی آنان و خدمت خالصانه به ایشان را جز اصلی ترین وظیفه کارگزاران حج سال جاری بر شمرد و در پایان از زحمات دست اندر کاران حج و زیارت استان تقدیر و تشکر نمود.

اصغر شاهسون امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط