پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری جلسه توجیهی ثبت نام اربعین97 استان

  • 09 مهر 1397
  • 11:55
  • 0 دیدگاه
  • 262 بازدید
  • Article Rating
برگزاری جلسه توجیهی  ثبت نام اربعین97 استان

این جلسه که با حضور مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری ،مدیر حج و زیارت و مدیران دفاتر خدمات زیارتی استان در سالن کنفرانس حج و زیارت  در روز  پنجشنبه 97/7/5 برگزار گردید.

بعد از قرائت قرآن ، حاج آقای اسماعیلی ضمن خیر مقدم در خصوص فضیلت زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در اربعین به ایراد سخن پرداخت.و از حاضرین خواست تا با تلاش و پیگیری بیشتر امورات مربوط به زائرین اربعین را به نحوه شایسته انجام دهند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

مدیر حج و زیارت استان ضمن اعلام خدا قوت از برگزاری حجی روان و بی سابقه در تمتع97 ، از تلاشگران این عرصه تقدیر نمود.

در ادامه ضمن اعلام علت تاخیر در آغاز ثبت نام اربعین وصدور روادید ، هزینه های ویزای سال جاری را 41 دلار اعلام نمود که با 20000 تومان هزینه بیمه و خدمات درمانی و 14000 تومان هزینه اخذ روادید مبلغی حدود 386000 تومان خواهد شد

آقای آقابزرگی ضمن تشکر از مدیران بابت همکاری و همراهی در برپایی موکب در سال گذشته از ایشان خواست امسال نیز با ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری نمایند.

آقای محمدی مسئول نظارت و بازرسی در ادامه به تذکراتی در روند ثبت نام اشاره نمود و در پایان جلسه کارگزاران در خصوص عضویت دفاتر در شرکت مرکزی استان و نحوه برنامه های شرکت مرکزی برای جمع آوری ویزا و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اصغر شاهسون امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط