پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اطلاعیه سازمان حج و زیارت درخصوص فراخوان از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع جهت تشرف به حج تمتع سال 1399

  • 07 اسفند 1398
  • 09:43
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 375 بازدید
  • Article Rating
اطلاعیه سازمان حج و زیارت درخصوص فراخوان از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع جهت تشرف به حج تمتع سال 1399

به حول و قوه الهی با عنایت به فراهم شدن مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال 1399 برای حضور عزتمندانه زائرین عزیز کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی، برنامه‌ریزی برای تشرف دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع که تا تاریخ 86/01/31 در شعب بانک ملی ایران اقدام نموده‌اند فراهم گردیده است. از اینرو چنانچه ودیعه‌گذاران محترم تاکنون اقدام لازم برای بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود ننموده‌اند ضروری است با مراجعه به سامانه:

http:// reserve.haj.ir

به گفته مدیر حج و زیارت استان  دارندگان فیش های ثبت نامی حج تمتع تا پایان فروردین ماه سال 86 از ساعت 10 صبح روز جمعه مورخ 9/12/98 به مدت ده روز فرصت دارند تا با در دست داشتن اصل قبض ودیعه گذاری ، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی مراجعه و نسبت به واریز مبلغ علی الحساب هزینه سفر خود اقدام نمایند. بانک ملی پس از بررسی لازم نسبت به محاسبه اصل و سود متعلقه به مبلغ ودیعه گذاری اقدام و مبلغ مابه التفاوت تا سقف 25 میلیون تومان را دریافت و پس از واریز به حساب سازمان رسید آن را به متقاضی ارائه می نماید.

آقای آقابزرگی افزود : متقاضیان اعزام به حج تمتع سال جاری می بایست دارای گذرنامه بین المللی انفرادی معتبر با حداقل اعتبار  99/10/30باشند در غیر اینصورت لازم است تا هرچه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام نمایند.

بدیهی است افراد واجد شرایط تشرف حج تمتع که زودتر نسبت به واریز مابه التفاوت اقدم نمایند در اولویت ثبت نام در کاروان  قرار خواهند گرفت.

سازمان حج و زیارت

اصغر شاهسون امتیاز به خبر :