پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

ششمین همایش مشترک عمره استان برگزار گردید

ششمین همایش مشترک عمره استان برگزار گردید

همایش عمره گزاران استان با حضور450 تن از زائرین کاروان های13/2/93 ،23/2/93و 25/2/93در سالن آمفی تئاتر آموزشکده فنی شهرکرد برگزار شد.
در این جلسه آموزشی حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای اسماعیلی طی سخنامی گفت : شما زائرین در آستانه یک سفر معنوی هستید که مستلزم آمادگی روحی لازم برای این سفر می باشد . وی پیرامون چگومگی بهره مندی از فرصت پیش آمده برای انجام مناسک عمره مفرده این سفر را یک فرصت تاریخی عنوان کرد که چه بسا در زندگی تکرار نگردد . ایشان ضمن بیان اهمیت سفر از معتمرین خواست در نمازهای جماعت پیوسته شرکت فعال داشته و آداب سفر و زیارت را مراعات نمایند و حجاب را باه عنوان یک ارزش والای انسانی برشمرده و از خواهران خواست تا این مهم را در طول سفر عمره در نظر بگیرند.
حاج آقا اسماعیلی در ادامه صحبت ها فرمود هر چیز آدابی دارد ، عمره نیز دارای آداب خاص خود است تلاش کنید با حضور در کلاس ها و دوره های آموزش حج و تمرین مداوم خود را برای انجام عمره آماده و مهیا سازید.
در ادامه نمایندگان بیمه ، موادمخدر و ... مطالب را درخصوص حوزه کاری خود بیان نمودند و در پایان اعمال و مناسک عمره برای شرکت کنندگان توسط روحانیون کاروان تشریح گردید.
روابط عمومی حج و زیارت استان
اصغر شاهسون امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط