پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری آخرین همایش معتمرین استان چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد

برگزاری آخرین همایش معتمرین استان چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد
آخرین همایش مشترک عمره گزاران استان با حضور قریب به هزار نفر در روز دوشنبه 22/2/93 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار گردید.

آخرین همایش مشترک عمره گزاران استان با حضور قریب به هزار نفر در روز دوشنبه 22/2/93 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار گردید.

در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد و معاون سیاسی امنیتی استاندار ونماینه بعثه مقام معظم رهبری برگزار گردید بعد از تلاوت قرآن نماینده  های بیمه ایران و ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص حوزه های کاری خود به ایراد سخنرانی پرداختند در ادامه آقای آقابزرگی مدیر حج و زیارت استان ضمن خیر مقدم به کلیه زائرین و مدعوین در خصوص عملکرد حج و زیارت استان در عمره سالجاری پرداخت و گفت:در عمره امسال تعداد 37 گروه عمره از ایستگاه پروازی اصفهان به عمره اعزام میگردد که دو کاروان دانشجویی و دانش آموزیی را نیز شامل می شوند آقابزرگی از زائرین خواست تا به عنوان نماینده کشور اسلامی ایران مساله حجاب و عفاف را توجه ویژه داشته باشند و موارد بهداشتی وامنیتی را رعایت نمایند .

در ادامه حجه الاسلام و المسلمین نکو نام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد به ایراد سخنرانی پرداخت و از زائرین خواست که قدر فرصت پیش آمده را بدانند و از لحظه لحظه آن نهایت استفاده را بکنند و از بازار گردی نیز پرهیز نمایند.

شرکت در نماز های یومیه و توجه به اتحاد مسلیمن  را از نکاتی دانست که زائرین باید توجه ویژه داشته باشند .

اهدا جوایز به مدیران حج تمتع  و مجموعه سال گذشته از برنامه های بود که بعد از سخنان امام جمعه شهرکرد اجرا گردید .

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در خصوص پیگیری های صورت گرفته برای برقراری پرواز های عمره و عتبات از استان چهارمحال و بختیاری و همچنین وضعیت سیاسی کشور عربستان سعودی مطالبی را عنوان کرد آقای مرادی در پایان از زائرین خواست که به عنوان سفیران جمهوری اسلامی شان و منزلت کشور عزیزمان را حفظ نمایند.

در پایان حجه السلام اسماعیلی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان ضمن بیان مطالبی در خصوص احکام و مناسک عمره از زائرین خواست همکاری لازم را با روحانیون کاروان داشته باشند و سخنان خود را با آموزش عملی و طواف نمادین به پایان رساند.

مشابه همین همایش با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان بروجن  برای سه کاروان عمره به تعداد480 نفر در روز سه شنبه 23 اردیبهشت ماه  در حسینیه خامس ال عبا بروجن برگزار گردید

روابط عمومی حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری

اصغر شاهسون امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط