چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دومین جلسه هماهنگی مدیران حج تمتع 93

  • 07 خرداد 1393
  • 13:03
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1158 بازدید
  • Article Rating
دومین جلسه هماهنگی مدیران حج تمتع 93

دومین جلسه هماهنگی مدیران حج تمتع 93 استان در تاریخ 5/3/93 رأس ساعت 30/9 دقیقه صبح در محل حج و زیارت استان برگزار شد .

این گردهمایی با حضور مدیر حج و زیارت استان ، نماینده بعثه مقام معظم رهبری و نماینده هیات پزشکی حج و زیارت و همچنین پزشک مجموعه و مدیران حج تمتع برگزار شد.

بعد از قرائت قرآن توسط آقای نجفی مدیر کاروان حج 18116 ،حاج آقا اسماعیلی نماینده بعثه مقام معظم رهبری  تذکراتی درخصوص گذشت و ایثار و همکاری بین مدیران و خدمت به زائرین با هر سطح فرهنگی و تحصیلی را خواستار شد

وی همچنین بیان نمود حج یک فرصت است که می بایست از این فرصت نهایت استفاده شود و کلیه مسائل معرفتی سفر  و ... را مطرح نمود. برگزاری کلاس های آموزشی براساس سرفصل های ارسالی و معرفی افراد تحصیل کرده و زباندانان که در حج امسال به نام طرح مودت نامیده شده است را جدی بگیرند.

در ادامه آقای آقابزرگی مدیر حج و زیارت ضمن تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) از مدیران خواست تا نسبت به فراهم کردن و پیاده سازی خدمات ویژه برای زائرین نسبت به سنوات قبل فعال تر باشند و همکاری و همیاری بین کاروان ها و مجموعه را برای پیشبرد اهداف سازمان خواستار شد.

وی از پزشک مجموعه خواست که نسبت به آموزش موارد بهداشتی به صورت فیلم و ... اقدام نمایند.

آقای فروغی به عنوان نماینده هیأت پزشکی حج و زیارت در استان روند انتخاب و معرفی پزشکان مجموعه و تفاوت آنها را با سنوات قبل بیان نمود . اعلام آمادگی برای واکسیناسیون زائرین حج تمتع و معرفی آقای دکتر داودپور به عنوان پزشک مجموعه از دیگر مطالبی بود که توسط ایشان مطرح گردید و همکاری با مدیران جهت تسریع و تسهیل در تزریق واکسیناسیون (در محل جلسات آموزشی زائرین حج تمتع ) را خواستار شد.

در پایان هماهنگی های لازم برای آغاز معاینات پزشکی و همچنین طرح لباس متحدالشکل بین کاروان ها صورت پذیرفت .

                                                                   روابط عمومی حج و زیارت استان

اصغر شاهسون امتیاز به خبر :